måndag 29 mars 2010

Bygglov beviljat

Jag har visst slarvat lite med att uppdatera er på vad som händer med bygget, kanske för att det just nu inte händer så mycket. Vi fick i förra veckan bygglovet beviljat men det kändes mest frustrerande när vi kunde konstatera att nybyggnadskartan som var inskickad inte var fullständigt måttsatt. Så plötsligt hade vi bygglov på en ritning som kunde feltolkas. Suck. Men det ska gå bra att komplettera den i efterhand så jag håller tummarna att det blir gjort snarast.

Annars så har vi mest tittat på tapeter. Ena sekunden vill jag ha tapeter i alla rum i den andra bara vitmålat. Men som jag nämnt innan blir det någon form av fondtapet i hallen. Just nu är jag helt insnöad på Josef Frank´s mönster, så det lutar åt att det blir någon av dessa...
...vad tycker ni ??



Bilder lånade från www.borastapeter.se

2 kommentarer:

  1. Jag gillar nog den nedre bättre, den skulle jag välja tror jag....svårt att se iofs när man bara ser en lite glimt....men Josef Frank har sååå mkt fint! Lite mer min stil än sambons kanske!

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag inspirerad att tapetsera om vårt sovrum!!! Jag tyckte att båda tapeterna var jättetjusiga.
    Kramar

    SvaraRadera