söndag 7 mars 2010

Vill ha...

Soffa "Yesterday" från Mio
www.mio.se

Tänkte visa lite fint som jag just nu sitter och dreglar och vill ha. Soffan från Mio har lite 50-tal över sig som vi gillar så mycket. Den skulle nog göra sig bra i vardagsrummet som vi tänkt ha lite retro.

På övervåningen ska vi ha ett badkar. Jag vill inte ha ett hörnbadkar med bubbel utan mer något som detta, alternativt ett med lejontassar...

Badkar från www.badbaljan.net

Tapeten woods från Cole & Son tror jag skulle göra sig finfint i vår hall. Men än är inget bestämt, detta är bara fina ting som snurrar runt, runt i hjärnan på mig om dagarna och nätterna.

2 kommentarer:

  1. Fina grejor!

    Vi väntar också....nu har vi skickat en massa papper till höger och vänster istf att skicka via vår säljare, han är rättså seg....gud nåde honom om han inte skyndar på byggprocessen nu alltså!;-)

    SvaraRadera
  2. Nu har jag uppdaterat mig på läget med bygget =) vilken fin soffa! vill också ha... även om jag trivs grymt bra här i min fina.

    Jag kommer och målar i sommar =)

    Kramar Kerstin

    SvaraRadera