torsdag 26 augusti 2010

Uppsägning av lägenheten

Nu börjar jag fatta att vi faktiskt ska byta boende. Blir genast så hemakär i lägenheten och vill inte alls flytta härifrån. Men nu är den uppsagd och det finns ingen återvändo. Jag vet ju att det kommer bli så mycket bättre i huset och att jag egentligen är trött på detta boende som är överhettad på sommaren och iskall på vintern. Även känslan att kunna kliva ut genom en altandörr och komma ut till en trädgård (så småningom!) istället för en klaustrofobisk balkong kommer vi att älska.

1 kommentar:

  1. Hejsan, Anna Lindberg heter jag och jobbar med tv i 24Corren och 24nt. Vi håller på att göra en tv-serie om människor som håller på att byta boende och jag undrar om ni skulle vilja vara med? Skulle vara jättekul! Tacksam om du vill svara mig så snart som möjligt med kontaktinfo på anna.lindberg@24nt.se. Annars kan du ringa till vår växel, 013-280000 och fråga efter mig så kan vi snacka i telefon.

    SvaraRadera